1) Liberec – Hrádek nad Nisou – NSR
Jedná se o silnici R35 resp. I/35 z Liberce pokračující přes území Polska k německé dálnici A4 u města Budyšín (Bautzen). Tato novostavba transitní silnice bude plně zprovozněna dne 01.07.2014 v 11.00 hodin a předpokládá se, že převezme značnou část tranzitní dopravy ze směru východních a středních Čech do NSR.
VIDEO – nedokončená silnice
2) Vilsnická spojka (zprovoznění 06/2016)
Tato silnice má proto velký význam nejen pro meziměstské spojení Děčína a Ústí nad Labem, ale současně je také, společně se silnicí I/13, součástí mezinárodního
silničního tahu E442, důležité spojnice regionálních center a průmyslových aglomerací Karlovarského, Ústeckého a Libereckého kraje.
LETÁK Průvodní zpráva mapa od Ústí 00 km – 0,5 km od Ústí 0,5 km – 1,3 km od Ústí 1,3 km – 1,88 km
3) Kladrubská spojka (zprovoznění 09/2018)
Kladrubská spojka bude napojena na stávající rychlostní silnici
R63, sloužící jako jižní přivaděč Teplic k dálnici D8, na kterou se
napojuje v budoucí mimo-úrovňové křižovatce Řehlovice. Po
vybudování Kladrubské spojky bude proto R63 v celé délce
přečíslována na silnici I/13 se všemi důsledky z toho vyplývajícími
(změna dopravního značení a povolené maximální rychlosti).
Od dálniční křižovatky Řehlovice po dálniční křižovatku
Knínice bude silnice I/13 využívat trasu dálnice D8 (tzv. peáž).
Z ní bude prostřednictvím silnic II /613 a I /30 umožněn příjezd
do Ústí nad Labem.
Po zprovoznění Vilsnické a Kladrubské spojky bude pro tranzit východ – západ ČR, východ – jih konfortnější spojení po silnici E442 k dálnici. Tedy mimo centrum Děčína a Jílového. V Ústí pak přes ulici Matiční a v centru čtypruhou komunikací podél Labe a čtyřpruhou ulicí Žižkova /pod Větruší/ k dálnici.